Кількість
|
Вартість
|
||
|
Volkswagen ID.4 (Фольксваген ID.4) ‒ задньо-або повнопривідний електричний кросовер класу «К1». Перше покоління моделі. Прем'єрний показ у форматі онлайн (з Нью-Йорка) відбувся 23 вересня 2020 року.
ID.4 є першим електричним кросовером бренду Volkswagen і другим - після хетчбека ID.3 - "народним автомобілем", в основі якого лежить платформа, розроблена виключно для електрокарів. Це так звана скейтборд-платформа під назвою MEB, яка передбачає наявність одного або двох електричних моторів (по одному на кожній осі; базові ID.4 з одним мотором ‒ задньопривідні), а також батареї різної ємності.
Найбільш далекоглядним варіантом є ID.4 в конфігурації з одним мотором на задній осі (204 к. с. і 310 Нм крутного моменту) та 82-кіловатною батареєю (використовується 77 кВт*год). Такий електрокар на одному заряді може проїхати до 520 км (за циклом WLTP), розгін до перших 100 км/год займає 8.5 с, а максимальна швидкість дорівнює 160 км . Від 125-кіловатного терміналу заповнити заряд батареї, еквівалентний 100 км пробігу, можна за 8 хвилин.
Сплутати ID.4 з іншими моделями бренду буде складно: в ньому використана стилістика, характерна виключно для електромобілів VW (вперше реалізована на хетчі ID.3). Її характерними рисами є згладжені переходи на кузовних панелях, увігнутий всередину капот, головна оптика в діодній окантовці, а також стійки даху в контрастному кольорі. Щоб власники ID.4 не забували, що перед ними все ж таки кросовер, модель оснащується вставками з незабарвленого пластику по колу, заявлений кліренс 21 см.
У всіх комплектаціях передні фари ‒ діодні, але за доплату доступна і матрична оптика IQ.Light. Позаду також встановлені діодні ліхтарі об'єднані горизонтальною перемичкою. У дорожчих версіях ці ліхтарі тривимірні (діоди в блоці розташовані трохи віддалік один від одного)
Всередині кросовер дуже сильно перегукується з хетчем ID.3: те ж трехспицевое рульове колесо з сенсорними кнопками, головний дисплей (10 або 12 дюймів залежно від комплектації) так само розгорнуть до водія, замість селектора режимів їзди – аналогічна поворотна ручка праворуч від цифрової панелі приладів.
На центральному тунелі, на противагу більшості сучасних автомобілів, немає нічого, крім підсклянників і довгої ніші, що закривається. Атмосферу в салоні створюють амбіентне підсвічування та величезна панорамна секція даху (додаткове оснащення). Ще однією особливістю салону ID.4 є діодна смуга під лобовим склом, яка змінює колір та частоту мерехтіння залежно від вказівок навігації або попередження електронних помічників.
Задній ряд оснащений підлокітником, дефлекторами обдування і опціонально власною зоною клімату. Спинки заднього ряду складаються у пропорції 60:40, є лючок для перевезення довгомірів. При повному складанні створюється рівний майданчик. Сам відсік (за спинками заднього ряду) нараховує 543 л, а складений задній ряд дозволяє збільшити корисний об'єм до 1575 л.
До списку доступного для електрокара обладнання входять набір електронних помічників Travel Assist, система стеження за сліпими зонами, паркувальні датчики спереду і позаду, а також камери кругового огляду. Можна також отримати 21-дюймові колеса, адаптивні амортизатори DCC, проекційний дисплей з функцією доповненої реальності, передні крісла з електричними регулюваннями та підігрівом, мультимедіа-систему з керуванням голосом та підтримкою бездротових Apple CarPlay та Android Auto, а також бездротову зарядку для смартфона. /p>
Основні характеристики:
- Запас ходу (NEDC): 605
- Ємність акумулятора, квт.год: 84.8
- Тип кузова: кросовер
- Тип батареї: потрійна-літієва
- Довжина, мм: 4592
- Ширина, мм: 1852
- Висота, мм: 1629
- Ширина, мм: 1852
- Рідке охолодження батареї: так
- Пробіг: Немає даних
Безпека:
- Кількість подушок безпеки: 5
- ABS: yes
- ESP: yes
- ISOFIX: так
- Система попередження про виїзд зі смуги руху: так
- Система Auto Hold: так
- Система утримання на смузі: так
- Система моніторингу втоми водія: так
- Система розпізнавання дорожніх знаків: так
- Активне гальмо: так
- TPMS: так
Мультимедіа:
- Приладова панель: так
- Центральний екран: так
- Розмір центрального екрана (дюйм): 12
- Система навігації GPS: yes
- Гучний зв'язок (Hands Free): так
- Bluetooth: yes
- Підтримка CarPlay (CarLife): так
- Англійська мова: так
Двигун:
- Загальна максимальна потужність (кВт): 150
- Міткий момент (Нм): 310
- Кількість електромоторів: 1
- Потужність переднього електродвигуна (кВт): Нема даних
- Потужність заднього електродвигуна (кВт): 150
- Двигун: sinmag
Підвіска та колеса:
- Тип передньої підвіски: Макферсон
- Задня підвіска: багатоважільна-незалежна
- Розмір передньої гуми: 235-50-r20
- Розмір задньої гуми: 255-45-r20
- Матеріал колісного диска: легкосплавний
- Передні гальма: дискові
- Задні гальма :дискові
- Стаянкове гальмо: електронне
- Запасне колесо: ні
- Привід: задній
Комфорт
- Бортовий комп'ютер: так
- Запуск двигуна без ключа: yes
- Підігрів передніх сидінь: так
- Підігрів задніх сидінь: ні
- Підігрів керма: так
- Підігрів дзеркал: так
- Підігрів лобового скла: ні
- Сенсор дощу: так
- Датчик світла: так
- Круїз-контроль: yes
- Парктронік: так
- Камера: так
- Джерело ближнього світла: led
- Джерело далекого світла: led
- Електропривід сидінь: так
- Шкіряне кермо :так
- Мультікермо: так
- Електрозеркала: так
- Люк: так
- Автосвітло: так
- Підсвічування оточення: так
- Бездротова зарядка телефону: так
- Електропривід дверей багажника: yes
- Оздоблення сидінь: еко-шкіра
- Пам'ять сидінь: так
- Доступ до салону без ключа: yes
- Кондиціювання: клімат-контроль
- Масаж сидінь: так