Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0

Volkswagen ID.4 (Фольксваген ID.4) ‒ задньо-або повнопривідний електричний кросовер класу «К1». Перше покоління моделі. Прем'єрний показ у форматі онлайн (з Нью-Йорка) відбувся 23 вересня 2020 року.

ID.4 є першим електричним кросовером бренду Volkswagen і другим - після хетчбека ID.3 - "народним автомобілем", в основі якого лежить платформа, розроблена виключно для електрокарів. Це так звана скейтборд-платформа під назвою MEB, яка передбачає наявність одного або двох електричних моторів (по одному на кожній осі; базові ID.4 з одним мотором ‒ задньопривідні), а також батареї різної ємності.

Найбільш далекоглядним варіантом є ID.4 в конфігурації з одним мотором на задній осі (204 к. с. і 310 Нм крутного моменту) та 82-кіловатною батареєю (використовується 77 кВт*год). Такий електрокар на одному заряді може проїхати до 520 км (за циклом WLTP), розгін до перших 100 км/год займає 8.5 с, а максимальна швидкість дорівнює 160 км . Від 125-кіловатного терміналу заповнити заряд батареї, еквівалентний 100 км пробігу, можна за 8 хвилин.

Сплутати ID.4 з іншими моделями бренду буде складно: в ньому використана стилістика, характерна виключно для електромобілів VW (вперше реалізована на хетчі ID.3). Її характерними рисами є згладжені переходи на кузовних панелях, увігнутий всередину капот, головна оптика в діодній окантовці, а також стійки даху в контрастному кольорі. Щоб власники ID.4 не забували, що перед ними все ж таки кросовер, модель оснащується вставками з незабарвленого пластику по колу, заявлений кліренс 21 см.

У всіх комплектаціях передні фари ‒ діодні, але за доплату доступна і матрична оптика IQ.Light. Позаду також встановлені діодні ліхтарі об'єднані горизонтальною перемичкою. У дорожчих версіях ці ліхтарі тривимірні (діоди в блоці розташовані трохи віддалік один від одного)

Всередині кросовер дуже сильно перегукується з хетчем ID.3: те ж трехспицевое рульове колесо з сенсорними кнопками, головний дисплей (10 або 12 дюймів залежно від комплектації) так само розгорнуть до водія, замість селектора режимів їзди – аналогічна поворотна ручка праворуч від цифрової панелі приладів.

На центральному тунелі, на противагу більшості сучасних автомобілів, немає нічого, крім підсклянників і довгої ніші, що закривається. Атмосферу в салоні створюють амбіентне підсвічування та величезна панорамна секція даху (додаткове оснащення). Ще однією особливістю салону ID.4 є діодна смуга під лобовим склом, яка змінює колір та частоту мерехтіння залежно від вказівок навігації або попередження електронних помічників.

Задній ряд оснащений підлокітником, дефлекторами обдування і опціонально власною зоною клімату. Спинки заднього ряду складаються у пропорції 60:40, є лючок для перевезення довгомірів. При повному складанні створюється рівний майданчик. Сам відсік (за спинками заднього ряду) нараховує 543 л, а складений задній ряд дозволяє збільшити корисний об'єм до 1575 л.

 

До списку доступного для електрокара обладнання входять набір електронних помічників Travel Assist, система стеження за сліпими зонами, паркувальні датчики спереду і позаду, а також камери кругового огляду. Можна також отримати 21-дюймові колеса, адаптивні амортизатори DCC, проекційний дисплей з функцією доповненої реальності, передні крісла з електричними регулюваннями та підігрівом, мультимедіа-систему з керуванням голосом та підтримкою бездротових Apple CarPlay та Android Auto, а також бездротову зарядку для смартфона. /p>

Основні характеристики:

  • Запас ходу (NEDC): 605
  • Ємність акумулятора, квт.год: 84.8
  • Тип кузова: кросовер
  • Тип батареї: потрійна-літієва
  • Довжина, мм: 4592
  • Ширина, мм: 1852
  • Висота, мм: 1629
  • Ширина, мм: 1852
  • Рідке охолодження батареї: так
  • Пробіг: Немає даних

Безпека:

  • Кількість подушок безпеки: 5
  • ABS: yes
  • ESP: yes
  • ISOFIX: так
  • Система попередження про виїзд зі смуги руху: так
  • Система Auto Hold: так
  • Система утримання на смузі: так
  • Система моніторингу втоми водія: так
  • Система розпізнавання дорожніх знаків: так
  • Активне гальмо: так
  • TPMS: так

Мультимедіа:

  • Приладова панель: так
  • Центральний екран: так
  • Розмір центрального екрана (дюйм): 12
  • Система навігації GPS: yes
  • Гучний зв'язок (Hands Free): так
  • Bluetooth: yes
  • Підтримка CarPlay (CarLife): так
  • Англійська мова: так

Двигун:
 

  • Загальна максимальна потужність (кВт): 150
  • Міткий момент (Нм): 310
  • Кількість електромоторів: 1
  • Потужність переднього електродвигуна (кВт): Нема даних
  • Потужність заднього електродвигуна (кВт): 150
  • Двигун: sinmag

Підвіска та колеса:

  • Тип передньої підвіски: Макферсон
  • Задня підвіска: багатоважільна-незалежна
  • Розмір передньої гуми: 235-50-r20
  • Розмір задньої гуми: 255-45-r20
  • Матеріал колісного диска: легкосплавний
  • Передні гальма: дискові
  • Задні гальма :дискові
  • Стаянкове гальмо: електронне
  • Запасне колесо: ні
  • Привід: задній

Комфорт

  • Бортовий комп'ютер: так
  • Запуск двигуна без ключа: yes
  • Підігрів передніх сидінь: так
  • Підігрів задніх сидінь: ні
  • Підігрів керма: так
  • Підігрів дзеркал: так
  • Підігрів лобового скла: ні
  • Сенсор дощу: так
  • Датчик світла: так
  • Круїз-контроль: yes
  • Парктронік: так
  • Камера: так
  • Джерело ближнього світла: led
  • Джерело далекого світла: led
  • Електропривід сидінь: так
  • Шкіряне кермо :так
  • Мультікермо: так
  • Електрозеркала: так
  • Люк: так
  • Автосвітло: так
  • Підсвічування оточення: так
  • Бездротова зарядка телефону: так
  • Електропривід дверей багажника: yes
  • Оздоблення сидінь: еко-шкіра
  • Пам'ять сидінь: так
  • Доступ до салону без ключа: yes
  • Кондиціювання: клімат-контроль
  • Масаж сидінь: так

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Електромобіль Volkswagen ID.4 LitePro White (на замовлення)

В наявності
Артикул: 6-1
1 103 700 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко

Більше інформації про доставку

Доставка до Києва безкоштовно

Оплата на безготивковий рахунок

Гарантія 2 роки.

Вгору