Кількість
|
Вартість
|
||
|
Nissan Ariya (Ніссан Арія) – 5-місний позашляховик класу «К2» з переднім або повним приводом. Світова прем'єра моделі відбулася 15 липня 2020 року в онлайн-форматі, трансляція якого велася з Nissan Pavilion в Йокогамі. Цей автомобіль став першою моделлю на новій електричній платформі альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi, яка призначена для цілої гами електромобілів.
Модель Ніссан Арія створювалася на базі однойменного концепт-кара, який був показаний на Токійському автосалоні 2019 і вперше експонувався як IMx на автосалоні в Токіо в 2017 році. Цей автомобіль – перша серійна модель, яка дає можливість побачити нові стандарти в автомобілебудуванні електромобілів задаватиме компанія Nissan.
Філософія дизайну Ariya заснована на тому, що в Nissan називають «Timeless Japanese Futurism» (Японський футуризм, не підвладний часу). Ця філософія дизайну автомобілів Nissan характеризується японською традицією, що чітко відчувається: шлях простоти, сили і натхнення.
У передній частині автомобіля знаходиться так званий «щит» - імітація решітки радіатора, з центру якої виступає, яскраво блискуча завдяки вбудованим в неї 20 світлодіодам, емблема бренду Nissan. Новий логотип бренду свідчить про гаряче прагнення компанії до інновацій.
Тонкі світлодіодні фари, що нагадують бумеранг, складені з 20-міліметрових міні-прожекторів, об'єднані з покажчиками повороту, що відзначає повернення Nissan до V-подібних елементів стилю, що символізують рух.
Завдяки низькому і гладкому даху при погляді збоку здається, що Ariya ніби перерізає повітря. Спортивні 5-спицеві 19 або 20-дюймові колеса, залежно від версії, свідчать про динамічність та спортивний характер моделі.
Інтер'єр автомобіля – це життєвий простір, приємний для водія та пасажирів, які будуть насолоджуватися поїздками знайомими та незвіданими маршрутами. У компанії його порівнюють із вітальнею шикарного лайнера.
Базовий Nissan Ariya має тяговий акумулятор ємністю 63 кВт∙год, електромотор такого кросовера видає 218 к.с. та 300 Нм. Сходинкою вище - передньопривідний варіант з батареєю на 87 кВт∙год і двигуном з віддачею 242 к.с. та 300 Нм. Це найдальнобійніша Ariya: пробіг на одній зарядці за циклом WLTP — 500 км. Але при цьому й найповільніша, адже розгін до 100 км/год займає 7,6 с. Максимальна швидкість одномоторних версій обмежена на позначці 160 км/год.
У повнопривідній моделі Ariya з двома тяговими електродвигунами застосовується передова технологія управління повним приводом e-4ORCE. Вона керує вихідною потужністю та параметрами гальмування, щоб забезпечити стійкість та плавність руху. Модифікація з 63-кіловатною батареєю оснащена двигунам із сумарною віддачею 279 к.с. та 560 Нм, і у нього найменший у сімействі паспортний пробіг: 340 км на одній зарядці. Версія з акумулятором на 87 кВт∙год – це пікові 306 к.с. та 600 Нм. А топовий варіант - Nissan Ariya Performance з такою ж батареєю та моторами на 394 к.с. та 600 Нм. вже може прискоритись до «сотні» за 5,1 с. Але максимальна швидкість у всіх повнопривідних моделей однакова – 200 км/год.
Нарешті, Nissan Ariya має найсвіжішу ітерацію фірмової системи ProPilot. Це "автопілот", який допомагає вести машину трасою в межах однієї смуги. Електроніка прив'язана до навігаційної системи та дозволяє водієві прибирати руки з керма, але стежить за тим, щоб його погляд завжди був спрямований на дорогу.
Основні характеристики:
- Модель: ariya fwd top
- Запас ходу (NEDC): 623
- Місткість акумулятора, квт.ч: 90
- Тип кузова: кросовер
- Тип батареї: потрійна-літієва
- Довжина, мм: 4603
- Ширина, мм: 1900
- Висота, мм: 1658
- Ширина, мм: 1900
- Рідке охолодження батареї: так
- Пробіг: Немає даних
Безпека:
- Кількість подушок безпеки: 5
- ABS: yes
- ESP: yes
- ISOFIX: так
- Система попередження про виїзд зі смуги руху: так
- Система Auto Hold: так
- Система утримання на смузі: так
- Система моніторингу втоми водія: так
- Система розпізнавання дорожніх знаків: так
- Активне гальмо: так
- TPMS: так
Мультимедіа:
- Приладова панель: так
- Центральний екран: так
- Розмір центрального екрану (дюйм): 12
- Система навігації GPS: yes
- Гучний зв'язок (Hands Free): так
- Bluetooth: yes
- Підтримка CarPlay (CarLife): так
- Англійська мова: так
Двигун:
- Загальна максимальна потужність (кВт): 178
- Крутний момент (Нм): 300
- Кількість електромоторів: 1
- Потужність переднього електродвигуна (кВт): 178
- Потужність заднього електродвигуна (кВт): Немає даних
- Двигун: sinmag
Підвіска та колеса:
- Тип передньої підвіски: Макферсон
- Задня підвіска: багатоважільна-незалежна
- Розмір передньої гуми: 235-55-r19
- Розмір задньої гуми: 235-55-r19
- Матеріал колісного диска: легкосплавні
- Передні гальма: дискові
- Задні гальма: дискові
- Гальмо стоянки: електронне
- Запасне колесо: ні
- Привід: передній
Комфорт:
- Бортовий комп'ютер: так
- Запуск двигуна без ключа:
- Підігрів передніх сидінь: так
- Підігрів задніх сидінь: ні
- Підігрів керма: ні
- Підігрів дзеркал: так
- Підігрів лобового скла: ні
- Сенсор дощу: так
- Датчик світла: так
- Круїз-контроль: yes
- Парктронік: так
- Камера: так
- Джерело ближнього світла: led
- Джерело далекого світла: led
- Електропривод сидінь: так
- Шкіряне кермо: так
- Мультикермо: так
- Електродзеркала: так
- Люк: панорама, що відкривається.
- Автосвітло: так
- Підсвічування оточення: так
- Бездротова зарядка телефону: так
- Електропривод дверей багажника: yes
- Оздоблення сидінь: шкіра
- Пам'ять сидінь: так
- Доступ до салону без ключа: yes
- Кондиціювання: клімат-контроль
- Масаж сидінь: так